Brendan McNamara to były szef związanego z Sony Team'u SOHO, odpowiadał m.in. za głośną, aczkolwiek kontrowersyjną (czytaj: nie do końca udaną) grę The Getaway. W 2003 założył własne studio developerskie - Team Bondi - i rozpoczął prace nad L.A. Noire, projektem oficjalnie zapowiedzianym kilka tygodni temu. Wydaniem gry zainteresowane jest Rockstar Games (wcześniej mowa była o Sony Computer Entertainment) a docelowa platforma to PLAYSTATION 3.

W L.A. Noire wrzuceni zostaniemy do wirtualnego miasta - tym razem będzie to replika Los Angeles, krótko po zakończeniu drugiej wojny światowej - w którym podejmiemy się próby rozwikłania szeregu spraw kryminalnych. Twórcy gry obiecują otwartą rozgrywkę, nieskrępowaną eksplorację i powalającą na kolana oprawę - czyli standardowy zestaw obietnic dla produkcji tego typu. Calość w stosownej stylistyce, wzorowanej na czarnym kinie lat 40-tych - w czerni i bieli, z przygrywajacym w tle jazzbandem. Rockstar opublikował dzisiaj teaser - do zobaczenia tutaj (ok. 40mb!) lub tutaj - skupia on się wyłącznie na przybliżeniu klimatu, a nie na konkretnych rozwiązaniach technicznych czy gameplay'u. Na to najwyraźniej jest jeszcze za wcześnie.